Faceți căutări pe acest blog

luni, 20 februarie 2012

NEGRESA CU CAPPUCCINO

Eu personal iubesc mult prajiturile chiar si fara crema , de aceea din cand in cand mai trantesc cate o negresa , doar ca am jonglat un pic cu ingredientele , fata de reteta originala....iaca-to...
De obicei fac prajitura intr-o tava potrivita , dar acum am vrut mai multe prajiturici si  am copt-o in tava mare de aragaz ..... asa ca am marit un pic cantitatile :)

Avem nevoie de :

25 grame margarina .....(eu am folosit 50 gr)
500 grame zahar
5 linguri cacao.....( eu am folosit doar 3 + 2 plicuri cappuccino)
200 ml lapte.....( eu am folosit 300 ml lapte)
4 oua......( eu am folosit 6 oua)
200 grame faina.....(eu am folosit 300 gr)
1 praf de copt.....( am pus 2 plicuri ca sa fiu sigura :))


Intr-un vas  ,se pun la foc laptele +zaharul + cacaua + margarina , iar dupa ce sa cateva clocote se lasa la racit , adaugandu-se pe rand galbenusurile.


Cand e aproape rece , se incorporeaza faina amestecata cu praful de copt si apoi si albusurile batute in prealabil spuma cu un praf de sare.






Compozitia se pune intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se coace in cuptorul deja incins aproximativ 40 minute.


Daca se doreste , se pastreaza 10 linguri die compozitie pentru glazurarea prajiturii.....eu am folosit un plic de glazura din comert care se dizolva in cateva linguri de apa.



3 comentarii: