Faceți căutări pe acest blog

duminică, 5 februarie 2012

BOMBOANE RAFAELLO MOZAIC

De ziua sotului meu , care a fost de curand  , pe langa prajitura  cu vanilie si cocos  , mi-am zis sa fac si niste bomboane ca sa imi servesc invitatii la sosire....si cum aveam de mai mult timp reteta pentru vestitele bomboane rafaello , am zis sa ma pun pe treaba.

Reteta e urmatoarea :
 - 500 gr lapte praf
 - 200 gr zahar pudra
 - 100 gr nuca de cocos
 - 200 gr unt
 - 1 lingura mare cu smantana

Am amestecat laptele praf cu nuca de cocos  si cu zaharul pudra, si apoi cu untul lasat in prealabil la temperatura camerei(  sau , daca uiti sa il scoti din frigider , poti sa il bagi un picut la cuptorul cu microunde )si in final cu smantana.
Se formeaza o pasta  , care puteti sa jonglati cu ingredientele , in sensul ca daca e prea moale se mai adauga nuca de cocos si lapte praf iar daca e prea tare mai poti pune smantana.
Am modelat bombonelele in palma si le-am tavalit prin nuca de cocos colorata. unele dintre ele le-am umplut cu cate o aluna.
Se pun la pece pe un platou la o distanta de circa 2 cm una de cealalta dupa care se servesc cu mare pofta !


2 comentarii:

  1. Stiu ca sunt foarte bune.Sunt tare frumoase asa colorate.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. a fost prima data cand le-am inmcercat si cu siguranta nu este ultima....foarte bune au fost

    RăspundețiȘtergere