Faceți căutări pe acest blog

joi, 9 februarie 2012

CIORBA CU PERISOARE DE PUI

O ciorbita calda intotdeauna ne incalzeste pana si sufletul.....si cum noi suntem adepti ai ciorbei m-am gandit sa fac o ciorba de perisoare ....dar de pui ca sa pape si printul meu.


Am spalat 2 morcovi , 2 cepe , un ardei gras , le-am maruntit si le-am pus la fiert cu o sticla cu rosii din camara , iar intre timp am pregatit perisoarele :aveam prin congelator niste pulpe de pui pe care le-am dezosat

le-am bagat la tocat in robotul de bucatarie impreuna cu un ou , un pic de marar si niste condimente
am amestecat apoi compozitia cu o mana de orez si am inceput sa formez perisoarele
le-am adaugat in ciorba cand aceasta deja fiersese ceva timp impreuna cu o mana de orez.
Spre final , am potrivit de sare si de acreala ( cu zeama de lamaie )  , am batut 2 oua zdrente peste ciorba si am presarat patrunjel uscat.

POFTA BUNA !

2 comentarii:

  1. Pe gerul acesta cand imi ingheata si gandurile,ar merge de minune o ciorba calda.Maine am si eu in plan sa o gatesc.Imi place mult ciorba ta.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi plac mancarurile tale....toatye...fara exceptie. esti o gospodina desavarsita.pooopicei

    RăspundețiȘtergere