Faceți căutări pe acest blog

duminică, 11 martie 2012

MUCENICI CA LA MAMA ACASA

Cred ca toate gospodinele indiferent din care parte a tarii provin  , pastreaza traditia iar pe data de 9 MARTIE , atunci cand sarbatorim si ZIUA BARBATULUI , gatesc faimosii mucenici , fie ca sunt facuti cu rentas de faina , fie ca sunt facuti sub forma de colaci fie ca sunt zemosi asa ca si ai mei.....cert este ca nu am auzit pe nimeni care sa spuna ca nu ii plac mucenicii.....trebuie sa va spun ca este prima data in viata cand fac mucenici si sincera sa fiu nu mi s-au parut a fi greu de realizat  , si chiar am fost multumita de ce mi-a iesit.... :))

Pentru inceput  , am pus la fiert aproximativ un litru si jumatate de apa , si cand a inceput sa dea in clocot am adaugat un castronel de marimea celui din imagine cu nuca zdobita cu sucitorul....


putina coaja rasa de lamaie....


zahar dupa gust , si le-am lasat sa dea impreuna cateva clocote.Am adaugat apoi o punguta cu mucenici cumparati......era cat pe aci sa ma apuc sa ii framant eu pentru ca mi-am amintit tarziu de ei si cand am fost la magazinul din preajma casei unde ii vazusem la vanzare cu o zi in urma , se vandusera.....noroc cu sotul meu care a cautat pe la toate buticurile si intr-un final mi-a adus acasa 2 pungi , dar eu am folosit doar una singura.....


I-am lasat sa fiarba pana cand mucenicii s-au inmuiat apoi am adaugat scortisoara dupa gust si i-am stins focul.foarte buni au fost.....


2 comentarii:

  1. Eu am fcut mucenici umpluti,sunt buni.Asa fierti nu am incercat inca sa fac.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. umpluti zici.....hmmm....o sa caut reteta la tine....nu am vazut eu sau nu ai postat-o?

    RăspundețiȘtergere