Faceți căutări pe acest blog

marți, 6 martie 2012

CURA DE SLABIRE

Dragele mele , dupa cum bine stiti kilogramele in plus ,atat la femei cat si la barbati nu fac decat sa iti ingreuneze viata: ai un sifonier plin cu haine care , ori nu te mai incap ori arata pe tine in asa fel incat stai o secunda sa reflectezi daca intr-adevar tu le-ai cumparat , incepi sa ai complexe fata de cum arati , te misti si respiri mai greu , formele ti se rotunjesc vizibil si mai ca iti vine sa nu mai iesi din casa.Ar fi o groaza de argumente care m-ar indemna sa fac ceva in sensul asta si sa ma apuc de tinut o cura.Tin sa mentionez ca pana anul acesta nu mi s-a parut niciodata ca ar fi cazul sa imi pun restrictii la mancare , acidulate sau dulciuri(dupa care sunt de-a dreptul innebunita) dar inca din timpul sarcinii am considerat ca mult mai importante decat kilogramele in plus sunt sanatatea si bunastarea bebelusului meu  , asa ca nu m-am abtinut de la nimic..........drept rezultat.....8 kg in plus.......care ma cam fac de ras :))
de ieri am inceput o cura de slabire .Am cautat pe internet si am auzit diverse diete dar fiecare om in parte are metabolismul lui iar o cura de slabire standard , parerea mea este ca nu exista , prin urmare , noi insine ar trebui sa adaptam o cura de slabire nevoilor corpului nostru.Asa am procedat si eu: mai intai m-am documentat apoi mi-am propus  , sa spun asa o ,, CURA PERSONALIZATA ''.
Din  cate vad da si roade.urcandu-ma pe cantar de dimineata am observat ca am slabit 1,400 kg de ieri si pana azi...iata cum:

DIMINEATA: 1 CANA CAFEA CU ZAHAR

PRANZ: SUCUL DE LA O LAMAIE (Luni sucul de la o lamaie , Marti de la doua lamai , Miercuri de la trei lamai si tot asa pana ajungi Duminica la sucul de la 7 lamai , apoi de luni incepi cu ele iarasi dar in ordine descrescatoare: 7...6...5............1)

ORA 16:00-MANCARE GATITA FARA PAINE

SEARA PANA IN ORA 19:00-O PUNGA PUFULETI SAU UN GREPFRUIT

INTRE MESE CONSUM MULTA APA

NU BEAU SUCURI SI NU MANANC PRAJITURI

Indicat e sa faceti si sport , eu mi-am facut un mic program cu exercitii , nu foarte greu de realizat , atat dimineata cat si seara: fac in jur de 20 de abdomene si alte exercitii pe care nu as sti acum ce denumire sa le dau dar promit sa revin cu o prezentare mai detaliata.
Intre timp , dragele mele prietene , am nevoie de incurajarile voastre pentru a ma motiva si mai mult sa duc la bun sfarsit cura de slabire si sa ajung din nou la greutatea ce o aveam odinioara .Va pup.

Un comentariu:

  1. Bravo! Imi place ca nu este costisitoare. Si eu voi intra la cura, dar ca sa nu incep asa brusc, mai intai am renuntat la paine, iar dupa ora 17 decat apa si probabil de saptamana viitoare urmeaza cura stricta. Pupici!

    RăspundețiȘtergere