Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

TORT SNICKERS

Reteta aceasta de fapt este de la prajitura Snickers  , pe care eu am transformat-o rapid intr-un tort in forma dreptunghiulara.....le dedic o portie tuturor celor care iubesc ciocolata :). Am facut tortul de ziua sotului meu , pe 28 ianuarie dar am postat-o abia acum pentru ca nu descarcasem fotografiile.



Ingrediente foi:

- 8 oua
- 300 gr. zahar
- 400 gr. nuca macinata
- 4 linguri faina
- 3 linguri cacao
- 1 plic praf de copt

Ingrediente crema:

- 8 galbenusuri
- 1 ou intreg
- 3 linguri cacao
- 250 gr. zahar
- 4 linguri lapte
- 1 pachet de margarina
- 100 gr. ciocolata amaruie

Foile:
Am  separat albusurile de galbenusuri , si le-am mixat cu un praf de sare si apoi am adaugat cele 300 gr zahar treptam pana am obtinut o spuma tare . Peste aceasta am adaugat faina amestecata cu praful  de copt, cacaua si nuca pisata iar  din compozitia rezultata se copt intr-o tava potrivita ca dimensiuni ( mai mica decat tava de aragaz ) si tapetata cu hartie de copt trei foi .
Fiecare foaie se tine pentru 10-15 minute in cuptorul preincalzit .

Crema:
Intr-o craticioara, punem la bain-marie galbenusurile, oul intreg,cacaua, zaharul, laptele, si ciocolata  rupta in bucati si amestecam totul bine. Vom lasa pana se topeste ciocolata.
Dupa ce se raceste crema se pune margarina  si  amestecam bine pana se topeste.
Punem apoi peste prima foaie o parte din crema, se pune a doua foaie,  inca un strat de crema, si in final vine  ce-a de-a treia foaie si peste ea crema ramasa .

Deasupra am presarat alone macinate pentru ca nu am mai avut nuca…..ce sa va spun , a fost un adevarat deliciu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu